هر چیزی در مورد چاپ

آشنایی با تمام سیستم های چاپی و کاربرد های آن

هر چیزی در مورد چاپ

آشنایی با تمام سیستم های چاپی و کاربرد های آن

  • ۰
  • ۰
  • همان گونه که غذا های مختلف هم چون نان، شیرینی و حبوبات، بسته بندی و کاور خاص خود را دارند، استیکر نیز هم چون لوگو، نما و چشم اندازی از صاحب استیکر نشان می دهد. به همین دلیل لازم است تا در طراحی و ساخت آن، نهایت تلاش و دقت به کار گرفته شود.

    استیکر موبایل

    طراحی و استفاده از استیکر در تلگرام: همه چیز از تلگرام شروع شد. تلگرام نخستین رسانه ی اجتماعی بود که توانست با ابداعی به نام استیکر، یوزر، بازدید کننده و حساب های کاربری زیادی را کسب کند.

    به دنبال تلگرام، واتس اپ پا به میان نهاد و با رو نمایی از سرویس ساخت استیکر، تا میزان زیادی به رقابت و رویارویی با تلگرام پرداخت که البته اینستاگرام نیز پس از آن وارد میدان شد و از استیکر ها و سرویس های ساخت استیکر رو نمایی کرد.

    حال شاید این پرسش برای شما نیز مطرح شود که استیکر چه فایده ای در تلگرام و واتس آپ دارد و اصولا چرا کاربر ها به ساخت و ایجاد استیکر در این فضا رو می کنند؟

    فلسفه و چرایی استفاده از استیکر در فضای مجازی نسبت به استفاده از استیکر در فضای واقعی، متفاوت است. استفاده از استیکر در فضای مجازی بیشتر برای توسعه و گسترش برند شخصی به کار می رود و حال آن که استیکر در فضای واقعی، چندان برای برند شخصی اثر گذار نیست و بیشتر برای کسب و کار ها کاربرد دارد.

    اپلیکیشین های ساخت استیکر در واتس آپ و تلگرام

    Sticky Al و Sticky Maker، دو نمونه از اپلیکیشن های ساخت استیکر هستند که بیش از دیگر اپلیکیشن های ساخت استیکر به کار می روند. هر دو اپلیکیشن یاد شده این امکان را به شما می دهند تا با استفاده از عنوان، عکس و ویرایش های مورد نظرتان، به ساخت و طراحی استیکر های شخصی و سفارشی خود بپردازید.

    استفاده از استیکر چگونه سبب رشد برند و شناخته شدن کسب و کار می شود؟

     

    همه می دانیم که مخاطب و بازدید های شبکه های اجتماعی مجازی، از جمله تلگرام و اینستاگرام، بیش از سایر دیگر مدیوم ها هم چون تبلیغات محیطی و بیرونی است. همین سبب می شود تا بازدید کننده های بیشتری استیکر شما را ببینند و چون امکان به اشتراک گذاری در این فضا فراهم است، کاربر های مختلف می توانند استیکر های شما را با دیگر عضو ها، دوست ها و کسانی که شما با آن ها در تماس نیستید، به اشتراک گذارند و به این صورت به گسترش جایگاه برند شما کمک کنند.

    برای دانلود فایل مقاله ی «چگونه در موبایل و شبکه های اجتماعی مجازی استیکر بسازیم؟»، بر لینک زیر کلیک کنید.

    فایل مقاله ی «چگونه در موبایل و شبکه های اجتماعی مجازی استیکر بسازیم؟».

  • آِیا شما هم جزو کسانی هستید که زیاد از استیکر های رسانه و شبکه های اجتماعی استفاده می کنند؟
  • آیا شما هم قصد دارید استیکر مورد نظر تان را خود به صورت سفارشی در تلگرام یا واتس آپ طراحی و منتشر کنید؟
  • آیا از روش و شیوه های بازاریابی و مارکتینگ با استیکر آگاه هستید؟
  • آِیا می دانید که استفاده از استیکر تا چه میزان می تواند در بازاریابی و مارکتینگ شما موثر باشد؟
  • این مقاله در راستای پاسخ دادن به دغدغه های بالا و به منظرور آشنا ساختن هرچه بیشتر مخاطب و خواننده، ایجاد شده است.
  • گرچه در خصوص استیکر، کاربرد آن و فرآیند چاپ و به کارگیری آن سخن ها بسیار گفته ایم، اما باری دیگر برای مرور بیشتر مشتری و مخاطب، اندکی به یادآوری چیستی استیکر و کاربرد آن، و سپس شیوه ی بهینه ی استفاده از استیکر در صنعت و کسب و بازاریابی، نیاز داریم. به همین روی، بر آ« شدیم تا در پاراگراف بعدی به تحلیل این موضوع بپردازیم.
  • استیکر از جمله ابزار های تبلیغات و مارکتینگ است که به دلیل پایین بودن هزینه ی خرید، چاپ و مصرف آن، نقش تعیین کننده ای در تروج و گسترش کالا دارد.
  • استیکر موبایل چه تفاوتی با استیکر چاپی دارد؟

 

  • ۹۸/۰۹/۱۲
  • پرینتر پرینت

استیکر

رسانه

طراحی

موبایل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی