هر چیزی در مورد چاپ

آشنایی با تمام سیستم های چاپی و کاربرد های آن

هر چیزی در مورد چاپ

آشنایی با تمام سیستم های چاپی و کاربرد های آن

  • ۰
  • ۰

از دیر باز تا کنون، کیک کاربرد و مصرف زیادی در برنامه ی غذایی و البته مراسم و مناسک های مختلف بشر داشته است. همواره به یاد داریم، می خوانیم و می دانیم کهکیک عنصر و مهمان اصلی هر مراسم، مجلس و جشنی بوده است و بشر کوشیده است تا با استفاده از آن، فضا و اتمسفر بهتری را برای خود و دیگران رقم بزند.

با این حال به لطف تکنولوژی، امروزه می بینیم که بر خلاف گذشته، تولید، پخت و البته مصرف کیک بیش از پیش ساده، سریع و البته ارزان شده است. روشن است که با گسترش یافتن فرآیند تولید و عرضه ی کیک، صنعت های وابسته به آن نیز نقش برجسته ای می یابند و بشر توجه بیشتری به آن ها می کند.

 

هم چون دیگر کالا و ماده های غذایی صنعتی، کیک نیز از رشد و گسترش صنعت بسته بندی بی بهره نمانده است و همواره در معرض ارزش های افزوده ای که از این صنعت به صنعت تولید و فرآوری کیک سرازیر می­گردد، قرار گرفته است.

کاپ کیک یا همان مافین، از جمله دستاورد های ارزشمند و بی بدیلی است که صنعت بسته بندی برای صنعت تولید و فرآوری کیک به همراه داشته است. کاپ کیک را می توان ظرفی، کاسه، سینی کوچک و بسته بندی انفرادی برای کیک دانست. کاپ کیک این امکان را به شما می دهد تا کیک های خود را در قالب و میزان های انفرادی، به تعداد و اندازه ی شخصی برای هر یک از مهمان ها، دوست ها و آشنا های خود بپزید و سرو کنید.

از نکته های مهم برای انتخاب و گزینش کاپ کیک مناسب، می توانیم به جنس کاغذ، جنس روکش به کار رفته در درون و بیرون آن اشاره کنیم. مهم است که کاپ کیک از پلاستیک، کاغذ گلاسه و مقوا های مناسب و سالمی تهیه شده باشد.

 

کاپ کیک ها گونه های مختلفی دارند. برخی از آن ها برای مرحله ی پیش از پخت کیک و پخت کیک به کار می روند و برخی دیگر برای مرحله ی پس از پخته شدن کیک استفاده و کاربرد دارند. مهم این است که مصرف کننده درک و شناخت کافی از چرایی مصرف کاپ کیک داشته باشد. برای نمونه، اگر قصد شما سرو کردن کیک در مراسم و محفل است، بهتر است از پیش از کاپ کیک هایی که برای پخت کیک به کار می روند استفاده کنید تا پس از پخت کیک زحمت خاصی برای تقسیم آن و قرار دادن در کاپ کیک نداشته باشید که البته اگر این موضوع پیش از پخت کیک انجام شود به مراتب بهتر است.

خبر خوب این است که عمده ی کاپ کیک های موجود در بازار، برای این گونه مصرف تهیه شده اند و شما می توانید با مراجعه به فروشنده که عمده ی آن ها نیز قنادی ها هستند، کاپ کیک مورد نظر خود را تهیه کنید.

نکته ی بعدی در خرید کاپ کیک، جنس، طرح، شیوه ی مصرف کردن و رنگ و چیدمان آن است که البته نگارنده در مقاله و یادداشت های بعدی، به آن ها نیز خواهد پرداخت. پس اگر قصد استفاده از کاپ کیک را دارید، ادامه ی مقاله ی پیش رو را دنبال کنید تا اهم مطلب و نکته های مهم در خصوص خرید و مصرف کاپ کیک یا همان مافین را دریابید.

برای دانلود فایل مقاله ی «کاپ کیک چیست؟»، بر لینک زیر کلیک کنید.

فایل مقاله ی «کاپ کیک چیست؟».

 

  • ۹۸/۱۰/۰۲
  • پرینتر پرینت

مافین

کاپ

کیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی