هر چیزی در مورد چاپ

آشنایی با تمام سیستم های چاپی و کاربرد های آن

هر چیزی در مورد چاپ

آشنایی با تمام سیستم های چاپی و کاربرد های آن

  • ۱
  • ۰

بسته بندی یک محافظ است که سلامت کالای شما را از تولید تا مصرف تضمین می کند. علاوه بر این اطلاعاتی که خریدار هنگام خرید نیاز دارد، روی آن درج می شود و در واقع پلی میان مصرف کننده و تولید کننده ست. امروزه شرکت های صنایع غذایی به دنبال بسته بندی مواد غذایی با روش های جدید هستند که بسته بندی استفاده شده، هم سهولت در استفاده داشته باشد، هم مقاومت کافی داشته باشد تا در حین حمل و نقل تازگی مواد غذایی از بین نرود و هم نظر مشتری را جلب کند و او را ترغیب کند تا محصولش را بخرد.

یکی از انواع بسته بندی هایی که در این صنعت استفاده می شود، استفاده از نایلون بسته بندی ست. در مواد غذایی های مختلفی از نایلون بسته بندی استفاده می شود.

بسته بندی مواد غذایی با نایلون

به عنوان مثال شما در صنعت خشکبار و مواد غذایی می توانید از سلفون یا متالایز های لمینیت شده استفاده کنید.

برای بسته بندی مواد غذایی مانند گوشت و مرغ و... می توانید از سلفون های نازک استفاده کنید.

برای بسته بندی نان می توانید از سلفون استفاده کنید.

 در حال حاضر که بیشتر مواد غذایی و مواد بهداشتی با سلفون بسته بندی می شوند، به وسیله چاپ فلکسو یا همان فلکسوگرافی می توان اطلاعاتی مثل برند، ناممحصول، ترکیبات آن محصول و بسیاری از موارد دیگر را روی آن چاپ کرد تا از این طریق هم در ذهن مخاطب ماندگاری داشته باشد و هم باعث شود خریدار هنگام خرید، اطلاعات لازم را روی آن مشاهده کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی