هر چیزی در مورد چاپ

آشنایی با تمام سیستم های چاپی و کاربرد های آن

هر چیزی در مورد چاپ

آشنایی با تمام سیستم های چاپی و کاربرد های آن

  • ۰
  • ۰

بسته بندی محصولات برای حفاظت بیشتر از محصولات و نگهداری آن هاست. زمانی که شما از ایده های خلاقانه در بسته بندی محصولات تان استفاده می کنید، در واقع مشتری را وادار می کنید تا چند ثانیه بیشتر به دیدن محصول شما در قفسه فروشگاه بپردازد. در طراحی بسته بندی محصول هم باید از این ایده ها استفاده کنید تا مصرف کننده به راحتی از کنار محصول شما رد نشود. چیزی که یک شرکت طراحی بسته بندی خوب همواره به آن می پردازد، این است که با استفاده از سلایق مشتری،بسته بندی محصولات خود را به روز کند.

در این مقاله می خواهیم نکاتی طلایی مطرح کنیم تا یک شرکت طراحی بسته بندی با استفاده از آن، به یک بسته بندی مناسب برای محصول خود دست پیدا کند.

از رنگ و قلم مناسب استفاده کنید

ترکیب های رنگی به کار رفته در طراحی بسته بندی باید مناسب خود محصول باشد. یک طراح خوب می داند که چه ترکیب رنگی هایی کنار هم بهتر است و مناسب محصول شماست.

از فونت مناسب استفاده کنید. فونتی که استفاده می کنید، نه باید خیلی درشت باشد که مشتری به جای خود بسته بندی و محصول شما به فونت آن توجه کند و نه خیلی ریز باشد تا مشتری برای دیدن آن دچار مشکل شود. از فونت های فانتزی برای نوشتن روی بسته بندی استفاده نکنید. این فونت ها شاید برای برخی افراد جذاب باشند اما خواندن را سخت تر می کنند.

ذهن مخاطب را بخوانید

اگر شما یک شرکت طراحی بسته بندی هستید و می خواهید برای یک ساندویچ هات داگ از تصویر سگ استفاده کنید، ممکن است مشتری را به اشتباه بیندازید و او تصور کند این ساندویچ از گوشت سگ تهیه شده است. پس همیشه سعی کنید بتوانید ذهن مخاطب را بخوانید تا از طراحی بسته بندی های مناسب استفاده کنید.

ادامه دارد...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی