هر چیزی در مورد چاپ

آشنایی با تمام سیستم های چاپی و کاربرد های آن

هر چیزی در مورد چاپ

آشنایی با تمام سیستم های چاپی و کاربرد های آن

  • ۰
  • ۰

برای بسته بندی کتاب ها در حین اسباب کشی چه ترفند هایی استفاده می کنید؟ کتاب ها را داخل کارتن می گذارید و سرش را می بندید؟ سلامت کتاب های تان را چطور تضمین می کنید؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید در زمان اسباب کشی کتاب های تان را به شیوه درست و تضمین شده بسته بندی کنید.

خیلی از افراد هستند که به کتاب های شان علاقه خاصی دارند و حتی برخی کتب نفیس را در کتاب خانه شان نگهداری می کنند و همین موضوع باعث می شود تا در زمان اسباب کشی یکی از دغدغه های شان محافظت از آن ها باشد و به چیزی که فکر می کنند این است که در زمان اسباب کشی چطور میتوان تمامی کتاب ها را بدون هیچ گونه آسیبی جابجا کرد؟ ترفند های زیر را به کار ببرید تا راحت تر و بدون هیچ مشکلی کتاب های تان را جابجا کنید.

 

استفاده از کاغذ های باطله

از کاغذ های باطله می توانید دور کتاب های تان استفاده کنید. مخصوصا برای کتاب هایی که نفیس هستند و نباید به آن ها آسیبی وارد شود، حتما با کاغذ دور آن را بپوشانید. سعی کنید از چند لایه کاغذ استفاده کنید تا مقاومت بیشتری پیدا کند. این کار شاید حجم بیشتری را اشغال کند و تعداد کتاب کمتری را بتوانید داخل کارتن قرار دهید، اما به خوبی از کتاب های تان محافظت می کند.

استفاده از لوازم محافظ

می توانید برای محافظت بیشتر از نایلون های حباب دار (Bubblewrap) استفاده کنید. یا از پلاستیک های باد شده که برای محافظت از محصول عرضه شده اند استفاده کنید و فضای خالی کارتن را با آن ها بپوشانید تا در حین جابجایی کتاب های تان آسیب نبیند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی